miércoles, 4 de marzo de 2009

Bon viatge, Pepe

Ahir a la "Tele3", santuari dels bocates gratis, ens van oferir una de les tantes representacions de "Rubianes, solamente"; obra-monòleg representat per aquest gran artista durant nou anys al Club Capitol amb molt d'èxit, és clar. Ho van emetre per cloure els dos dies de espais-homenatge al Pepe, ja que diumenge va marxar i va deixar-nos una mica més sols. He de dir que, malgrat lo trist que em va deixar la notícia, vaig riure molt amb ell ahir a la nit; és el que ens ha deixat, el seu peculiar humor, el seu llenguatge i el seu art. Mai oblidaré la frase que vaig dir als nou o deu anys baixant pel carrer de Joan Sales de Montbau:

- Sara, jo de gran vull ser com el Rubianes...- I si m'oblido, ja m'ho recordarà la meva amiga.

Bon viatge, Pepe. Fes riure allà on siguis ara com ens has fet riure a nosaltres.

No hay comentarios: